Aanmelden
via Gebruikersnaam:
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:




Nog geen lid?
Klik hier om te registeren.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier een nieuwe aan.
Adverteerders
Gebruikers online on
Gasten online: 10
Saudi Arabië Verenigde Staten Verenigde Staten Saudi Arabië Verenigde Staten Canada Verenigde Staten Verenigde Staten Verenigde Staten
Leden online: 0
Geen leden online

Registraties: 583
Nieuwste lid:
Nederland Selin
Bekijk topic
De Otters Het Gooi » Discussie Forums » De Otters Het Gooi » Diplomazwemmen

05-05-2012 14:41 lintje
Nederland  Thea
DOHG lid

Berichten: 27
Lid geworden: 26.06.07
Bestuur en alle mensen van de zwemclub heel erg bedankt ,ook de mensen die zich voor mij ingezet hebben en dit allemaal hebben bedacht.
Ik ging naar het Gemeentehuis in de veronderstelling de vereniging en het vrijwilligerswerk te promoten om daar oorkonde in ontvangst (met 2 andere) te nemen,ik wou haast nog in trainingspak gaan ,maar dat vond Margriet niet zo leuk ,nee we gaan netjes.
Het was voor mij een complete verrassing , ik had niks door ,en schrok dan ook erg toen ik mijn man en kinderen en kleinzonen zag, opeens begreep ik dat hier iets anders aan de gang was, zeg in mijn onnozelheid nog tegen Margriet en Lidi waar zijn jullie familie dan?
Het kwam allemaal goed ,ik zat te puffen te blazen kreeg spontaan weer een opvlieger ,maar het was allemaal erg leuk, ik heb achteraf erg genoten.
Ik heb het werk ,nee het is geen werk,we hebben een leuke groep kader leden om ons heen, het is leuk ik heb het altijd met plezier gedaan en nog! en natuurlijk ook het thuisfront moet meewerken.
Ik hoop nog een poosje door te gaan, het lijf moet natuurlijk meewerken ,maar ik durf natuurlijk nu niet te stoppen(grapje)
vriendelijke groet Thea Harmsen
De Otters Het Gooi » Discussie Forums » De Otters Het Gooi » Diplomazwemmen
Ga naar forum: