Aanmelden
via Gebruikersnaam:
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:




Nog geen lid?
Klik hier om te registeren.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier een nieuwe aan.
Adverteerders
Gebruikers online on
Gasten online: 3
Verenigde Staten Verenigde Staten Verenigde Staten
Leden online: 0
Geen leden online

Registraties: 585
Nieuwste lid:
Denemarken mary
Bekijk topic
De Otters Het Gooi » Discussie Forums » De Otters Het Gooi » Bestuur

16-10-2011 08:45 Algemene ledenveradering niet op een traningsavond ?
Nederland  Kalkie
Lid

Berichten: 5
Locatie: Almere
Lid geworden: 17.07.11
Hallo,

bij deze wil ik vragen of het mogelijk is om de volgende ledenvergaderingen niet op een trainingsavond te agenderen. Ik wil graag weten wat er speelt, vragen kunnen stellen over de jaarrekening en andere zaken, eventueel een steentje bijdragen enz. Dit is niet mogelijk voor meerdere personen als er getraind moet worden en er tegelijkertijd de algemene ledenvergadering plaats vind. Dus bij deze het verzoek.

Groet Marcel
16-10-2011 14:19 Re: Algemene ledenveradering niet op een traningsavond ?
Nederland  Ronald
DOHG lid

Berichten: 222
Locatie: Amersfoort
Lid geworden: 26.08.08
Hallo Marcel,

Dat gaat een beetje moeilijk worden als de selectie van de heren op maandag, dinsdag en donderdag trainen. Op vrijdag trainen de andere teams en op woensdag is het Drieluik van GOV. Dan hebben we niet echt een avond over om het te houden.

Ik begrijp dat we dus personen gaan missen als we op donderdag een Ledenvergadering houden.

Echter als je aanwezig wil zijn op zo'n vergadering dan moet dat gewoon kunnen. Indien een trainer daar moeilijk over gaat doen dan willen wij dat graag weten en zullen dan in overleg treden met deze trainer.

Groet,
Ronald Karssen
17-10-2011 08:31 RE: Algemene ledenveradering niet op een traningsavond ?
Nederland  Marc
DOHG lid

Gebruikers avatar

Berichten: 474
Lid geworden: 26.06.07
Zondagavond ?

smiley
18-10-2011 10:27 RE: Algemene ledenveradering niet op een traningsavond ?
Nederland  Kalkie
Lid

Berichten: 5
Locatie: Almere
Lid geworden: 17.07.11
Hoi Ronald,

Hmm, had er geen rekening mee gehouden dat er, uiteraard, andere verenigingen zijn die ook gebruik maken van het Drieluik. Anders had het natuurlijk wel 1luik geheten. Ik snap dat het lastig is met een H1 wat veel traint maar ik had de hoop dat er met de 2 overgebleven avonden wel iets geregeld zou kunnen worden. De optie van Mark is ook zo gek nog niet. Het trainer verhaal is niet aan de orde. Ik wil zelf geen enkele training missen. Ik hoop dat we snel ergens het verslag kunnen lezen. Ik zal ook ff nakijken of er een agenda punt is als "ingekomen stukken" misschien dat ik dat moet gebruiken. Thx voor je antwoord.
De Otters Het Gooi » Discussie Forums » De Otters Het Gooi » Bestuur
Ga naar forum: